fredag 28 oktober 2022

Exit Ådahl

Det enda som kan få mig att lämna Centerpartiet är att Martin Ådahl väljs till ordförande.

Han har inte en aning om att den nya regeringen ännu inte har presenterat sin budget.

Han verkar göra en abnorm omvärldsanalys.


Jag har stått ut med Maud Olofsson, Fredrick Federley, Michael Arthursson och Annie Lööf men vid Marti Ådahl går gränsen!

Uppdatering 20230616: Muharrem Demirok får mig inte att lämna Centerpartiet ännu trots att han mest verkar vara en förvirrad vänsterpartist som har gått fel.

Jag står stadigt i den politiska fåra som Fälldin plöjde upp och jag väntar på att Muharrem avgår eller avsätts så att Ulrika Liljeberg kan över som ordförande. Det är den enda räddningen för C. Annars åker partiet ur riksdagen nästa val.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar